LÄR DIG KONSTEN ATT SKAPA MENINGSFULLA UPPLEVELSER! Vi står mitt i en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte längre bara prylar, kickar och statussymboler – vi söker mening, känslor och berättelser värda att föra vidare. I denna förändring gömmer sig en guldgruva för dig som förstår kraften i att designa upplevelser som gör avtryck i människors liv. Jakten på känslan – Konsten att skapa meningsfulla upplevelser hjälper dig att öka värdet på din verksamhet och bidra till en bättre upplevelse av världen vi lever i. Boken bjuder på viktiga insikter, inspirerande exempel och konkreta verktyg för att skapa upplevelser som verkligen gör skillnad – oavsett om du arbetar med ledarskap, verksamhetsutveckling, marknadsföring, kommunikation eller med att stärka samhällsvärde. Du får en djupare förståelse för vad som berör människor – och varför. Du får exempel från verkligheten och modeller att använda direkt. Och du får insikter som hjälper dig skapa relationer som är mer empatiska, engagerande och lönsamma. Oavsett om du vill förändra en hel organisation eller bara ordna en middag för någon du tycker om – så hittar du kraften i upplevelsedesign här. Boken är skriven i en personlig och lättillgänglig stil med glimten i ögat, men bygger på egna erfarenheter och aktuell forskning. Det är en inspirationskälla för alla som vill spela en större och mer meningsfull roll i människors liv. Jakten på känslan gör helt enkelt ditt (arbets)liv roligare, viktigare och mer lönsamt. Mer info på www.jaktenpåkänslan.se
ArbetstitelJakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser
Standardpris699.00
Illustrerad
Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypInbunden
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor376
Publiceringsdatum2025-09-02 00:00:00
FörfattareArvid Axland & Niels Kjærgaard-Jensen
Kort BeskrivningLär dig konsten att skapa meningsfulla upplevelser! Jakten på känslan visar hur du stärker relationen till kunder, medarbetare och omvärld genom upplevelser som berör. Fylld med konkreta verktyg, inspirerande exempel och insikter som gör ditt arbete roligare, viktigare och mer lönsamt.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
SeriesTitle
erpOwnsPrice
BokinfoStatusCode22